En tur i Østhimmerland

Har du forslag til en svingtur?
Området omkring Rold Skov kune jo være oplagt?
Forumregler

Billede
Brugeravatar
Rønnow
Motorcykel: Honda Vfr 800 vtec
Geografisk sted: Morud, Fyn

Re: En tur i Østhimmerland

Indlæg af Rønnow » 18. apr 2013, 18:25

ØV, ØV, jeg er blevet tvangsindlagt til noget så festligt som et guldbryllup :surprise:
Jeg må desværre melde fra til MC-turen.
Rønnow

Brugeravatar
jenshenrik
Administrator
Administrator
Motorcykel: CBR 954RR3
Rigtige navn: Jens Henrik
Geografisk sted: Odense

Indlæg af jenshenrik » 18. apr 2013, 21:38

Jeg kører med retur til Fyn lørdag aften, da mit barnebarn holder fødselsdag søndag.
Til gengæld kører jeg afsted allerede fredag ved fyraftenstid til en gang kromad et sted i nærheden :)
Løb hvis du kan - Gå hvis du skal - Kravl hvis du er tvunget - Men husk at bede om hjælp, inden du giver op!

Frameldt10092013

Indlæg af Frameldt10092013 » 18. apr 2013, 22:22

Rønnow skrev:ØV, ØV, jeg er blevet tvangsindlagt til noget så festligt som et guldbryllup :surprise:
Jeg må desværre melde fra til MC-turen.
Rønnow
Øv, så har vi ikke en Skruzuki at drille :D

Pjat, det er da ærgeligt, men vi mødes jo nok en anden gang :drink:

Frameldt10092013

Indlæg af Frameldt10092013 » 18. apr 2013, 22:22

jenshenrik skrev:Jeg kører med retur til Fyn lørdag aften, da mit barnebarn holder fødselsdag søndag.
Til gengæld kører jeg afsted allerede fredag ved fyraftenstid til en gang kromad et sted i nærheden :)
Okay, du er da velkommen her fredag også :drink:

Brugeravatar
jenshenrik
Administrator
Administrator

Indlæg af jenshenrik » 19. apr 2013, 06:58

mibo skrev:
jenshenrik skrev:Jeg kører med retur til Fyn lørdag aften, da mit barnebarn holder fødselsdag søndag.
Okay, du er da velkommen her fredag også :drink:
Tak for tilbudet, men jeg skal besøge Karsten :)
Løb hvis du kan - Gå hvis du skal - Kravl hvis du er tvunget - Men husk at bede om hjælp, inden du giver op!

Frameldt10092013

Indlæg af Frameldt10092013 » 16. maj 2013, 07:02

Nu er tiden ved at nærme sig og ruten er ved at blive lagt og de forskellige ting er ved at falde på plads ;)

Brunchen står jeg og min kone for, men hvordan med kød til grillen og tilbehør, tager folk selv noget med eller skal jeg indkøbe noget og vi så betaler en andel hver ?

Ligeså, vil jeg gerne vide om der er nogen der overnatter, så vi kan få "redt" op til dem ?

Er der flere der har lyst, så meld til :drink:

Brugeravatar
jenshenrik
Administrator
Administrator

Indlæg af jenshenrik » 16. maj 2013, 07:12

mibo skrev:Nu er tiden ved at nærme sig og ruten er ved at blive lagt og de forskellige ting er ved at falde på plads ;)

Brunchen står jeg og min kone for, men hvordan med kød til grillen og tilbehør, tager folk selv noget med eller skal jeg indkøbe noget og vi så betaler en andel hver ?

Ligeså, vil jeg gerne vide om der er nogen der overnatter, så vi kan få "redt" op til dem ?

Jeg kører som skrevet hjem lørdag aften og vil da gerne betale for maden.
Så er jeg nemlig fri for at tyvstjæle, hvis der ligger noget bedre kød på grillen end mit... :D

Jeg glæder mig :)

Brugeravatar
Alex_Ranch
Motorcykel: Yamaha XTZ 750
Geografisk sted: Terndrup

Indlæg af Alex_Ranch » 16. maj 2013, 09:31

Hej Alle,
Min bedre halvdel og jeg har lige købt hus og vores overtagelsesdato for huset er desværre blevet fastsat til d. 1 juni. Tidspunktet hvor vi overtager nøglen til vores nye hus er pt. ca. omkring middagstid, så jeg når desværre ikke brunch om morgenen/formiddagen og jeg kan endvidere ikke deltage om aftenen.

Jeg vil dog gøre alt jeg kan for at komme med på køreturen (evt. mødes med jeg i Rebild bakker eller Mariager efter aftale og tidspunkt).

Kan jeg evt. få tilsendt et mobilnummer på en af jer ? - Så jeg har mulighed for at kontakte pgl. så snart vi har fået nøglen og jeg kan komme afsted på motorcykel :-)

Venlig hilsen
Alex

PS. Den røde NTV er desværre Ukampdygtig pga. ødelagte forhjulslejer :doo: Nye lejer er i posten fra England, men weekendens tur er i fare :doo: Havde man dog bare lommen fyldt med 2 stk kuglelejer "6004 2RS"
Motorcykler:
Yamaha XTZ 750 - Super Téneré (årgang 1991)
Yamaha XT600 (kickstart for rigtige mænd) (årgang 1993)

Brugeravatar
jenshenrik
Administrator
Administrator

Indlæg af jenshenrik » 16. maj 2013, 10:46

Alex_Ranch skrev:Hej Alle,
Min bedre halvdel og jeg har lige købt hus og vores overtagelsesdato for huset er desværre blevet fastsat til d. 1 juni. Tidspunktet hvor vi overtager nøglen til vores nye hus er pt. ca. omkring middagstid, så jeg når desværre ikke brunch om morgenen/formiddagen og jeg kan endvidere ikke deltage om aftenen.

Jeg vil dog gøre alt jeg kan for at komme med på køreturen (evt. mødes med jeg i Rebild bakker eller Mariager efter aftale og tidspunkt).

Kan jeg evt. få tilsendt et mobilnummer på en af jer ? - Så jeg har mulighed for at kontakte pgl. så snart vi har fået nøglen og jeg kan komme afsted på motorcykel :-)

Venlig hilsen
Alex

PS. Den røde NTV er desværre Ukampdygtig pga. ødelagte forhjulslejer :doo: Nye lejer er i posten fra England, men weekendens tur er i fare :doo: Havde man dog bare lommen fyldt med 2 stk kuglelejer "6004 2RS"
Det var ski da en skam. Du kan få mit nummer, hvis du vil Alex. Så tænder jeg for Blåtanden i min hjelm undervejs :)
Med hensyn til de 6004-2RS lejer, så er de lagervare på næsten ethvert gadehjørne.
Hold dig fra MC-forhandlerne og køb hellere hos virksomheder, der leverer til maskinbranchen. Ellers bliver du flået ;)

Brugeravatar
esbhan
Indlægsredaktør
Indlægsredaktør
Motorcykel: Triumph TR6 Tiger 650 årg.´69 (Trophy)
Geografisk sted: Rønne, Bornholm

Indlæg af esbhan » 16. maj 2013, 11:00

jenshenrik skrev:
Alex_Ranch skrev:PS. Den røde NTV er desværre Ukampdygtig pga. ødelagte forhjulslejer :doo: Nye lejer er i posten fra England, men weekendens tur er i fare :doo: Havde man dog bare lommen fyldt med 2 stk kuglelejer "6004 2RS"
Det var ski da en skam. Du kan få mit nummer, hvis du vil Alex. Så tænder jeg for Blåtanden i min hjelm undervejs :)
Med hensyn til de 6004-2RS lejer, så er de lagervare på næsten ethvert gadehjørne.
Hold dig fra MC-forhandlerne og køb hellere hos virksomheder, der leverer til maskinbranchen. Ellers bliver du flået ;)
Det er rigtigt nok. Det kan næsten ikke blive mere standard.
Elektromekaniske værksteder har dem gerne liggende
Triumph TR6 Tiger 650 ´69

Brugeravatar
Aagger
Indlægsredaktør
Indlægsredaktør
Motorcykel: VFR 750 F RC24
Rigtige navn: Jan Aagger
Geografisk sted: Ulbølle
Kontakt:

Indlæg af Aagger » 16. maj 2013, 14:30

Jeg kommer lørdag, på det tidspunkt jeg får besked på *SMS* betaler gerne et tilskud/andel af kød og overnatter inden jeg kører hjem søndag ;)
Jan Aagger
Ulbølle

Frameldt10092013

Indlæg af Frameldt10092013 » 16. maj 2013, 18:06

Alex_Ranch skrev:Hej Alle,

Venlig hilsen
Alex

Øv øv, nå men det er da altid noget at du kan komme med ud og køre lidt, så må du jo være med til at hygge en anden gang.

Du fik JH´s nr og her får du min 25305533, men JH er jo nok nemmere at få fat på når vi kører, da jeg ikke har sådan noget fancy udstyr :crazy:

Frameldt10092013

Indlæg af Frameldt10092013 » 16. maj 2013, 18:07

jenshenrik skrev:
mibo skrev:Nu er tiden ved at nærme sig og ruten er ved at blive lagt og de forskellige ting er ved at falde på plads ;)

Jeg kører som skrevet hjem lørdag aften og vil da gerne betale for maden.
Så er jeg nemlig fri for at tyvstjæle, hvis der ligger noget bedre kød på grillen end mit... :D

Jeg glæder mig :)
Lyder godt, jeg glæder mig også :drink:

Frameldt10092013

Indlæg af Frameldt10092013 » 16. maj 2013, 18:08

Aagger skrev:Jeg kommer lørdag, på det tidspunkt jeg får besked på *SMS* betaler gerne et tilskud/andel af kød og overnatter inden jeg kører hjem søndag ;)
Super, ser frem til en hyggelig dag :good:

Frameldt10092013

Indlæg af Frameldt10092013 » 16. maj 2013, 18:09

Hvornår kan i Fyyynboer være her, er det ved 10 tiden eller er vi henne ved 11 tiden :roll:

Brugeravatar
Nick
Motorcykel: Triumph Tiger 800XC
Geografisk sted: Farstrup, Fyn.

Indlæg af Nick » 16. maj 2013, 20:24

Nick skrev:En rigtigt god ide og jeg vil meget gerne med,..men, men, men...lige omkring den dato er jeg måske, muligvis, uden at være sikkert på det, på vejen til Østrig/Kroatia med min datter bag på Tiger´en. Men det er ikke sikkert at det bliver lige den dato, det er nemlig ikke booked endnu. Hvis jeg er hjem vil jeg gerne med, men håber at det er ok at give besked lidt senere på året. :drink:
Nå men det bliver desværre en nej herfra. Afgang til Kroatien starter den 02.06. Det må være en anden gang, men I må hygge jer drenge :drink:
3 cylinders, 2 wheels, 1 idiot!

Brugeravatar
SorenDD
Motorcykel: VFR 750 RC36-1 Rød selvfølgelig!
Sidste nyt: Nu med anden potte ;)

Indlæg af SorenDD » 16. maj 2013, 20:49

mibo skrev:Hvornår kan i Fyyynboer være her, er det ved 10 tiden eller er vi henne ved 11 tiden :roll:
Hej mibo
Jeg har rundt regnet 2 1/2 time op til dig. Jeg ved ikke præcis hvor du bor, men jeg kan måske følges med Jan fra Svendborg.
Jan, hvad siger du? Er det noget med start kl. 800 for dig og så mødes vi ved f.eks. Motorvejs tank Kildebjerg i vest gående spor? :yes:

Frameldt10092013

Indlæg af Frameldt10092013 » 16. maj 2013, 21:39

Nick skrev:
Nick skrev:En rigtigt god ide og jeg vil meget gerne med,..men, men, men...lige omkring den dato er jeg måske, muligvis, uden at være sikkert på det, på vejen til Østrig/Kroatia med min datter bag på Tiger´en. Men det er ikke sikkert at det bliver lige den dato, det er nemlig ikke booked endnu. Hvis jeg er hjem vil jeg gerne med, men håber at det er ok at give besked lidt senere på året. :drink:
Nå men det bliver desværre en nej herfra. Afgang til Kroatien starter den 02.06. Det må være en anden gang, men I må hygge jer drenge :drink:
Det var ærgeligt, men vi ses en anden gang :P

Brugeravatar
jenshenrik
Administrator
Administrator

Indlæg af jenshenrik » 16. maj 2013, 22:07

Ja, kl 10 må da være så rigeligt sent... :D

Mise
Motorcykel: VFR RC36 ´1990
Geografisk sted: Arhus N.

Indlæg af Mise » 17. maj 2013, 17:32

Hej Mibo, og i andre. Hvis vejret tillader det vil jeg meget gerne følge trop. Har været oppe og kigge lidt på MAriager fjord fra en mc, for noge år siden.. Smukt sted!

Besvar

Tilbage til "Jylland - Nord"